.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ كيهان به ادعای مجمع تشخیص

کیهان نوشت : روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت ديروز با صدور اطلاعيه اي مدعي شد كه كيهان بخشي از سخنان آيت الله هاشمي رفسنجاني در باره اجلاس عدم تعهد تهران را كه در پايان جلسه مجمع تشخيص مصلحت اظهار داشته بود، سانسور كرده است!

در ادعاي روابط عمومي مجمع تشخيص آمده است كه چرا و به چه دليل آن بخش از سخنان آقاي رفسنجاني در مورد آزادي بيان و تحمل مخالف و محكوميت القائات سوءدشمنان كه با اشاره به نطق برخي از ميهمانان اجلاس بيان شده بود، به مذاق كيهانيان خوش نيامده و آن را سانسور كرده اند.

قطع نظر از اينكه چرا روابط عمومي مجمع تشخيص در اين برهه سعي كرده تا كيهان را به سانسور متهم كند، بايد گفت؛ اين ادعا در حالي است كه كيهان اولين رسانه و شايد تنها رسانه اي بود كه نطق ميهمانان مورد اشاره را بي كم و كاست پوشش داده و آن را نشانه سعه صدر جمهوري اسلامي ايران و از ضروريات يك اجلاس بين المللي دانسته است و علاوه بر آن طي دو يادداشت جداگانه ديگر نيز به اين نكته پرداخته بود كه مفاد آن مخصوصا با تاكيد بر نكات ياد شده از سوي خبرگزاري هاي غربي و منطقه اي بازتاب گسترده اي داشت. بنابراين برخلاف اطلاعيه مجمع تشخيص كيهان نمي توانسته كمترين دليل و انگيزه اي براي حذف بخش مورد نظر از اظهارات آقاي رفسنجاني داشته باشد؟! و از سوي ديگر، خلاصه كردن خبر يك روال جاري و شناخته شده در رسانه هاست و كيهان نيز از اين قاعده مخصوصا در روزهاي پرخبر مستثني نيست، ضمن آن كه بخش اعظم اظهارات آيت الله رفسنجاني در صفحه 2 كيهان كه يكي از صفحات اصلي روزنامه است با تيتر درشت كار شده است.

روابط عمومي مجمع تشخيص در پايان اطلاعيه خود آورده است «معلوم نيست چرا اين بخش از سخنان آقاي رفسنجاني به مذاق كيهانيان خوش نيامده و آن را سانسور كرده اند»! كه با توجه به آنچه گذشت بايد گفت؛ معلوم نيست روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين اتهام زني به كيهان چه مصلحتي را در نظر داشته و دنبال كرده است؟!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : پاسخ , كيهان , مجمع تشخیص

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.